Obvestilo o ponovnih poskusih zlorabe za uporabnike Poslovne Banke IN
Obveščamo vas, da smo zaznali poskuse zlorabe pri naših strankah, uporabnikih Poslovne Banke IN, prek e-pošte z zadevo »Pomembno obvestilo – Namestitev nove programske različice za SEPA takojšnja plačila«.Sporočilo prejemnike nagovarja k prenosu in namestitvi posodobljene različice programa, pri čemer se kot razlog navaja nemoteno delovanje plačilnih storitev.
V elektronskem sporočilu je vključena tudi povezava.
Opozarjamo vas, da e-pošta ni bila poslana s strani banke, zato ne klikajte na povezavo in sporočilo takoj izbrišite.
Banka nikoli ne pošilja povezav za dostop do njenih digitalnih kanalov. Do spletne in mobilne banke vedno dostopajte le prek povezav oz. aplikacij, ki jih imate shranjene na svojih napravah.
Banka od strank prav tako nikoli ne zahteva posredovanja občutljivih podatkov, kot so osebni podatki, geslo, koda PIN ipd., ne prek spletnih povezav ali prek svojih zaposlenih. Zato tovrstnih podatkov nikoli ne zaupajte neznani osebi, tudi če se ta predstavi kot bančni uslužbenec.
Če prejmete klic, ki se vam zdi sumljiv, vam svetujemo, da ga prekinete in pokličete Kontaktni center banke na brezplačno telefonsko številko 080 13 18 ter preverite pristnost prejetega klica. Če se izkaže, da je klic zlonameren, vam svetujemo, da številko blokirate.
Login with portable reader
Whad do I need?
- your payment card, supported cards are: 
    
- Activa Visa Inspire for personal Banka IN,
 - MOJA Activa Visa Electron personal Banka IN with no current account,
 - Activa Visa Business Electron for legal entities
 
 - handheld reader
 - username 
enter your username exactly as you have chosen it and press Enter. 
First login / forgotten username
In case you have forgotten your username or is this your first login enter the whole card number in the field above and proceed with login. After successful login your username will be reset and you will be shown the form for setting a new username.
Examples for the whole card number:
 
 
